måndag 31 oktober 2011

Lugn lilla mamma.. :-)

Bäst att jag skriver det först så att inte min kära mor får "hjärtsnursp" när hon läser den här. Och pappa kanske kan vara snäll och förvarna lite innan han ger henne utskriften.. :-) 
Jag har nämligen tatuerat mig igen. Har man en gång börjat är det svårt att sluta sen. Varför jag riktigt vill utsätta min kropp för detta smärtsamma kan man ju fråga sig. 


Men nu är det gjort i af . Den här gången ljusade jag upp den jag redan har och Mia på Mans Ruin la i lite mera vitt så att kvistar mm syns bättre i Coat of Arms. 
Sen gjorde hon ett porträtt på Danne. Han är ungefär ett år gammal och sitter i sin barnvagn. Jag riktigt hör hur han sitter där och säger "Tattoooojj mamma, titta tattoooj".. vilket betydde att jag skulle titta på traktorn. Vet att vi stod utanför Traktören någongång och tittade på en traktor bra länge. Haha..
Sen ska jag fortsätta och göra Cotopaxi, vulkanen i Ecuador. Det kommer bli jättefint när det blir klart .


Så.. nu när jag har skrivit om det så lägger jag upp bilderna här. För nu kanske pappa hunnit förvarna mamma och mammas nerver har lugnat ner sig lite. :-)
Men nu bär jag med mig min som vart jag än går och en del av mitt land. :-)



Fint va?! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar